123inkt - Printerinkt en Toner Cartridges - Homepage logo
123inkt.nl
Nieuw Walden 56-64
1394 PC Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294-787123
E-mail: informatie@123inkt.nl 
Vragen: 123inkt.nl/help
meer dan 4 miljoen klanten! Sinds 2010 lid van Thuiswinkel Waarborg

Beste Webwinkel van Nederland

Nu ook de goedkoopste kantoorartikelen

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% btw)
Laagsteprijsgarantie!

Populaire producten

Kantoorinrichting

Hier vindt u alles voor een complete kantoorinrichting. Zo richt u het kantoor in met onze bureauschermen en -accessoires, kapstokken, klokken en nog veel meer. U creëert eenvoudig een luxe, industriële of moderne kantoorinrichting met onze items.

1 - 0 van 0

Kantoorinrichting

Bestel hier een complete kantoorinrichting voor een professionele werkomgeving!

De kantoorinrichting is meer dan alleen meubilair. Het is de vertaalslag van uw bedrijfsvisie en -identiteit. Daarnaast is het belangrijk dat de kantoorinrichting ergonomisch verantwoord en veilig is voor uw werknemers. In onze webshop vindt u alles voor een complete kantoorinrichting. Hiermee zorgt u niet alleen voor de juiste look-and-feel, maar creëert u ook een comfortabele werkplek voor uw werknemers.

Checklist kantoorinrichting: wat heeft u nodig

Er zijn veel verschillende kantoormeubels en -artikelen verkrijgbaar. Het kantoor inrichten kan daardoor een lastige klus zijn. Want wat heeft u nu precies nodig en wat niet? Om u op weg te helpen, staat hieronder een checklist.

Kantoormeubels

Begin bij het begin. Schaf goede bureaustoelen en -tafels aan: deze items vormen de basis van uw kantoorinrichting. Voor een ergonomische werkomgeving kiest u het beste een zit-sta bureau en een ergonomische bureaustoel.

Randapparatuur

Uw personeel heeft ook randapparatuur nodig. Schaf computers aan en bijbehorende accessoires, zoals toetsenborden, computermuizen en kabels. Zet daarnaast één of meerdere printers neer in het kantoor voor het printen van documenten. Wij raden een all-in-one printer aan: hiermee kunt u printen, scannen en kopiëren. Sommige modellen kunnen zelfs faxen. Met een all-in-one printer bespaart u geld en ruimte, omdat u geen losse scan- en kopieerapparaten hoeft aan te schaffen en neer te zetten.

Bureau-inrichting

Prop bureaus niet vol en schaf alleen het essentiële aan. Zo zijn monitorarmen belangrijk voor het bevestigen van beeldschermen. Bureau ladeblokken zorgen voor een geordende werkplek: werknemers bewaren hierin hun schriften en andere eigendommen. Verder richt u het bureau ‘gezond’ in met onze ergonomische producten, zoals laptopstandaards, polssteunen en voetensteunen.

Wandaccessoires

Zorg tot slot dat er bureauschermen staan. Hiermee hebben uw werknemers meer concentratie en is de werkproductiviteit hoger. Vergeet daarnaast de wandklokken en kapstokhaakjes niet, waarmee werknemers snel de tijd zien en hun jassen ophangen. Wilt u informatie geven binnen het bedrijf? Hang papieren dan netjes op in binnenvitrines.

Tip: gaat u een klein kantoor inrichten? Kies dan voor witte bureaus en opbergdozen waarin u spullen kunt bewaren. Hierdoor creëert u een ruimte die groter oogt en overzichtelijk is.

Kantoorinrichting inspiratie: diverse interieurstijlen

De kantoorinrichting heeft een grote invloed op uw werknemers. Zo verhogen planten de kans op nieuwe ideeën tijdens een brainstorm en zorgt wit licht voor een hoge alertheid (Effecten van het kantoorinterieur, 2009). Daarnaast weerspiegelt het kantoorinterieur de visie van uw bedrijf. Kies daarom voor een stijl die past bij uw organisatie. Wij zetten de drie populairste kantoorstijlen voor u op een rij.

Moderne kantoorinrichting

Een moderne kantoorinrichting is strak vormgegeven in de basiskleuren zwart, wit en grijs. Bureaus en bureaustoelen in deze kleuren passen goed bij een moderne interieurstijl. U kunt op sommige plekken natuurlijk wel een kleur toevoegen voor een speels effect. Een modern kantoor heeft daarnaast meubilair dat op elke plek hetzelfde is (dus geen vergadertafel met acht verschillende stoelen).

Industriële kantoorinrichting

Een industriële kantoorinrichting is geïnspireerd door fabrieksgebouwen en -hallen. Kleuren die goed passen bij een industriële kantoorinrichting zijn zwart, grijs, wit, cognac, bruin en donkerblauw. Qua materiaal kiest u het beste voor leer, metaal en hout. Denk bijvoorbeeld aan houten bureautafels, leren bureau-onderleggers en metalen kasten.

Duurzame kantoorinrichting

Een duurzaam interieur kenmerkt zich door milieuvriendelijke materialen en veel groen. Denk aan kantoormeubels met een lange levensduur, ledlampen met veel branduren en eerlijk geteelde koffie. Ook planten mogen niet ontbreken bij een kantoorinrichting die groen en duurzaam is. Planten zorgen niet alleen voor een milieubewuste look-and-feel, maar hebben ook een positief effect op werkprestaties. Maak het kantoor af met kantoorartikelen uit de Leitz Recycle-serie.

Mogelijk ook interessant voor u

Veelgestelde vragen

Hoe richt ik een kantoor overzichtelijk in?

Maak een plattegrond. Teken de kantoorvorm (inclusief alle hoeken, deuren, pilaren, etc.) op ruitjespapier (5 mm). Meet de muren op en teken een plattegrond voor de kantoorinrichting op schaal. Voor één meter houdt u 10 ruitjes aan. Zo weet u waar alle kantoormeubels komen te staan en hoeveel ruimte hiervoor nodig is.

Hoe zorg ik voor voldoende licht in het kantoor?

Richt het kantoor in met grote kantoormeubels in de kleur wit. Kies voor glazen wanden en grote ramen. Door de kleur wit te gebruiken en meer licht te creëren, oogt de kantoorruimte groter en rustiger.

Hoe maak ik het kantoor gezellig?

Met planten! Planten zorgen niet alleen voor een gezellige sfeer, maar hebben ook een positief effect op de werkproductiviteit en creativiteit bij werknemers. Daarnaast zorgt kleur ook voor meer gezelligheid in het kantoor. Kies bijvoorbeeld voor kleurrijke bureau-items uit de Leitz WOW-serie.

Wat kost een kantoorinrichting?

Dit is compleet afhankelijk van uw keuzes. Gemiddeld kost het inrichten van één werkplek tussen de 900 en 1.500 euro. De uitgaven voor decoratie zijn niet meegenomen in dit kostenplaatje.

Heeft u nog vragen over het bestellen van een kantoorinrichting? Bekijk dan onze 'Vraag en antwoord'-pagina eens. Hier worden veelgestelde vragen beantwoord. Staat uw vraag er niet bij? Dan helpt onze klantenservice u natuurlijk graag even verder.