123inkt - Printerinkt en Toner Cartridges - Homepage logo
123inkt.nl
Nieuw Walden 56-64
1394 PC Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294-787123
E-mail:     info@123inkt.nl 
Vragen:   123inkt.nl/help
Meer dan 3,5 miljoen klanten! Al 10 jaar lid van Thuiswinkel Waarborg

Beste Webwinkel van Nederland

Coronavirus - veelgestelde vragen

Coronavirus - veelgestelde vragen

Kan ik gewoon blijven bestellen?
Hebben jullie voldoende voorraad?
Geldt voor 23:59 uur besteld, morgen in huis nog?
Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?
Verandert er iets aan de aflevering van mijn bestelling?
Mag mijn pakket onbeheerd achtergelaten worden door de bezorger?
Kan ik mijn pakket nog steeds ophalen of retourneren bij een afhaalpunt van PostNL/UPS?
Welke maatregelen hebben jullie getroffen voor jullie eigen medewerkers?

Kan ik gewoon blijven bestellen?

Zeker! 123inkt staat zoals altijd voor u klaar, ook in crisistijden. U kunt uw bestelling online plaatsen zoals u gewend bent, het pakket wordt veilig bij u thuisbezorgd.
 

Hebben jullie voldoende voorraad?

Zoals altijd leveren wij 98% van onze producten direct uit voorraad. Mocht er onverhoopt een product toch niet op voorraad zijn, dan informeren wij u hierover.
 

Geldt vóór 23:59 uur besteld, morgen in huis nog?

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen dezelfde dag nog te versturen. De grootste drukte is zowel bij ons als bij de vervoerders voorbij en daarom lukt dit bijna altijd. 
 

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Ja, het is weer mogelijk om uw bestelling af te halen bij onze balie. Wij vragen u daarbij de volgende regels in acht te nemen:
  1. Er is weinig ruimte bij onze afhaalbalie. Als het druk is, vragen wij u om even buiten te wachten.
  2. Kom niet langs als u gezondheidsklachten heeft.
  3. U dient ter plekke contactloos te betalen.
 

Verandert er iets aan de aflevering van mijn bestelling?

De bezorging van uw bestelling verloopt mogelijk iets anders dan normaal. De bezorger zet het pakket bij de voordeur zodra u opendoet en houdt hierbij gepaste afstand. In plaats van een handtekening wordt tijdelijk om de laatste drie cijfers van uw identiteitsbewijs of rijbewijs gevraagd. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om deze bij de hand te houden. Voor pakketten die door de brievenbus passen verandert er niets.
 

Mag mijn pakket onbeheerd achtergelaten worden door de bezorger?

Nee, de bezorger zet het pakket pas bij de voordeur als u opendoet en houdt hierbij gepaste afstand. Als u zelf niet thuis bent, wordt het pakket indien mogelijk bij één van de buren geleverd. Lukt dit niet, dan brengt de bezorger uw pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. U wordt hier altijd over geïnformeerd.
 

Kan ik mijn pakket nog steeds ophalen of retourneren bij een afhaalpunt van PostNL/UPS?

Het is mogelijk om uw bestelling bij een PostNL-afhaalpunt of UPS Access Point te laten bezorgen. U haalt het pakket dan op wanneer het u uitkomt. Ook het retourneren via een pakketpunt in een winkel is weer mogelijk. Meer informatie hierover vindt u op de websites van de betreffende vervoerders. 
 

Kan het virus overgedragen worden via een pakket?

De kans dat u besmet raakt met het virus is volgens het RIVM klein als u spullen of oppervlakken, zoals pakketten, aanraakt. De kans wordt nog kleiner als u regelmatig uw handen wast en voorkomt dat u na het aanraken met uw handen aan uw gezicht zit.
 

Welke maatregelen hebben jullie getroffen voor jullie eigen medewerkers?

Op alle vlakken volgen wij de richtlijnen van het RIVM om zo het risico van verspreiding zo klein mogelijk te houden. 

Momenteel werkt ongeveer de helft van onze kantoormedewerkers vanuit huis. De overige medewerkers zitten verspreid over het pand met altijd minimaal 1,5 meter afstand. Verder worden strikte hygiënemaatregelen nageleefd. 
In het magazijn werken wij met een beperkte bezetting om zo de minimale afstand van 1,5 meter in acht te houden. Ook hier worden strikte hygiënemaatregelen nageleefd. 

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 21% btw)
Laagsteprijsgarantie!