123inkt - Printerinkt en Toner Cartridges - Homepage logo
123inkt.nl
Nieuw Walden 56-64
1394 PC Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294-787123
E-mail: klantenservice@123inkt.nl
Vragen: 123inkt.nl/help
meer dan 4 miljoen klanten! Sinds 2010 lid van Thuiswinkel Waarborg

Beste Webwinkel van Nederland

25 jaar 123inkt.nl - vier ons jubileum mee

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
Laagsteprijsgarantie!

Populaire producten

Inktcartridges Toners

Fujifilm Instax Mini

Bestel hier uw Fujifilm Instax Mini fotopapier en leg uw mooiste herinneringen vast. Perfect voor DIY-projecten. Bestelt u vandaag vóór 23.59 uur? Dan heeft u uw Instax Mini fotopapier morgen al in huis.*

Bestel hier uw Fujifilm Instax Mini fotopapier en leg uw mooiste herinneringen vast

Met Fujifilm Instax Mini fotopapier legt u uw mooiste momenten vast. Het Instax Mini papier werkt samen met uw Instax Mini camera. De foto's worden na het maken direct geprint op glanzend papier. Bovendien worden de foto's afgedrukt in levendige kleuren en scherpe details. Ideaal voor op vakanties, bruiloften, feestjes of een creatief DIY-project. U profiteert bij ons van laagsteprijsgarantie en snelle levering.

Het juiste Instax Mini fotopapier voor uw Fujifilm Instax camera

Voor Fujifilm Instax Mini camera’s gebruikt u Instax Mini papier. Afhankelijk van uw model kiest u het juiste type, zoals Instax Mini 8 fotopapier, Instax Mini 9 fotopapier of Instax Mini 11 fotopapier. Het papier heeft een formaat van 8,6 x 5,4 cm en de afgedrukte foto is 6,2 x 4,6 cm groot. Hieronder vindt u een overzicht van de polaroid fotoprinters die geschikt zijn voor dit papier.
  • Instax Mini 8
  • Instax Mini 9
  • Instax Mini 11
  • Instax Mini 40
  • Instax Mini 70
  • Instax Mini 90
  • Instax Mini LiPlay
  • Instax Mini Evo
Heeft u een andere Instax camera, zoals een Fujifilm Instax Square of Fujifilm Instax Wide? Bekijk dan het Instax Square fotopapier of Instax Wide fotopapier. Zo vindt u altijd het juiste Instax Mini fotopapier voor uw polaroid camera.

Creatieve projecten met Fujifilm Instax Mini fotopapier

Fujifilm Instax Mini fotopapier is ideaal voor creatieve projecten. Gebruik uw foto’s om persoonlijke collages te maken, herinneringen in een fotoalbum vast te leggen of een fotowand te creëren. U kunt ze ook ophangen als slinger of verwerken in een scrapbook. Bovendien geeft Instax Mini papier cadeaus of wenskaarten een persoonlijke touch.
druppie 
geeft een tip
TIP!
ullet journaling is een leuke manier om uw herinneringen vast te leggen. Met Fujifilm Instax Mini papier maakt u uw journal extra persoonlijk. Lees onze blog 'Creëer uw eigen bullet journal' en ontdek hoe u uw bullet journal vult met creatieve ideeën.

Verschillende soorten Fujifilm Instax Mini fotopapier

Instax fotopapier is verkrijgbaar in verschillende soorten. Zo kiest u het Instax Mini fotopapier dat het beste past bij uw stijl en creativiteit. In de onderstaande tabel ziet u een overzicht van alle Instax Mini papier.

Soorten Fujifilm Instax Mini fotopapier  Kenmerken en uitstraling 
Klassiek Witte rand voor een tijdloze uitstraling 
Monochrome Voor indrukwekkende zwart-witfoto’s 
Kleuren Gekleurde randen zoals Soft Lavender en Sky Blue voor een speels effect 
Speciale effecten Creatieve randen zoals Rainbow, Confetti, Macaron, Mermaid Tail en Spray Art 

Bestel dit ook mee

Veelgestelde vragen

Hoe ontwikkel ik mijn Fujifilm Instax Mini fotopapier?

Leg de foto op een plat oppervlak en houd deze uit de buurt van direct zonlicht. De foto verschijnt binnen 90 seconden. Buig, vouw of schud de foto niet. Zo kunnen de chemicaliën zich goed verspreiden en voorkomt u dat de foto beschadigt. U bestelt Instax Mini fotopapier op 123inkt.nl met laagsteprijsgarantie.

Welk Instax fotopapier heb ik nodig voor mijn Instax Mini camera?

Dit hangt af van het type Instax camera dat u heeft. Voor de Instax Mini gebruikt u fotopapier van 8,6 x 5,4 cm. Voor de Instax Square is het formaat 8,6 x 7,2 cm en voor de Instax Wide 8,6 x 10,8 cm. U vindt alle varianten op 123inkt.nl.

Hoe moet ik mijn Fujifilm Instax Mini fotopapier bewaren?

Bewaar ontwikkelde Instax Mini fotopapier op een koele en droge plek en uit direct zonlicht. Zo blijven de foto's mooi en voorkomt u verkleuring of schade. Bestel Fujifilm Instax Mini fotopapier op 123inkt.nl voor de laagste prijs.

Heeft u vragen over het bestellen van Fujifilm Instax Mini fotopapier? Bekijk dan onze 'Vraag en antwoord' pagina. Hier beantwoorden wij veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij of heeft u aanvullende vragen? Dan helpen de medewerkers van onze klantenservice u graag verder. Zij staan op werkdagen van 8.00 tot 00.00 uur voor u klaar.